خصوصیت های رایحه شنل کوکو دوشیزه
نوشته شده توسط : علیپور

خصوصیت های رایحه شنل کوکو دوشیزه

 عطر زنانه خوشبو

عطر اول این رایحه شیرین شرقی می‌باشد که رفته رفته به سوی رایح های سبک خیس و گرم خیس می رود. بویی که از این بو استشمام میگردد ترکیبای از پرتقال، یاسمن، رز، گریپ فروت، نعناع هندی، مشک و وتنیل میباشد. این رایحه را در هر موقعیتی می قدرت بهره مند شد و تمامی از آن خوششان می‌آید. هنگامی از آن استعمال میکنید همگی متوجه بوی خوش رایحه شما خواهند شد. بو دختر خانم شنل گرم و سبک میباشد و بو آن شیرین و گلی هست. یک توشه اسپری کردن آن برای کل روز کافی بوده و حدود 1سال دوام میاورد. شیشه آن بسیار خوشگل و شیک میباشد و در مهاجرت نیز می شود به راحتی از آن بهره برد.

 

 صورت شماره ۹

 

ادکلن کوکو شنل  دوشیزه اصل را چه‌طور از تقلبی آن تشخیص دهیم

ادکلن کوکو شنل زنانه گزینه پسند بانوان خوش ذوق وسلیقه و شیک پوش هست و بسیار پرطرفدار میباشد. هنگام خرید ادکلن کو کو شنل توجه نمائید که کالا اصلی را خریداری فرمایید و در دام اشخاص سود جو گرفتار نشوید. تشخیص ادکلن کوکو اصل فعالیت رنج وجود ندارد، مخصوصا برای افرادی که پیش از این از آن استعمال کرده اند. به توجه به مدل بسته بندی و نوشته های روی آن و شیشه رایحه می‌توانید به راحتی ادکلن کوکو شنل اصل را تشخیص دهید. باکس کوکو شنل دختر خانم سپید رنگ میباشد و برند ادکلن روی آن حک شده‌است اما مثال تقلبی آن رنگ سپید کدر یا این که متمایل به رنگ زرد داراست. عکس جعب و بطی رایحه را از وب سایت های دارای اعتبار در یافت نمائید و از روی آن تلاش نمایید اصل بودن کالا را تشخیص دهید. به باکس آن و محل قرار گیری نوشته ها اعتنا نمائید و مثال اصلی را تشخیص دهید.

 اردمي

به نادرست های املایی روی باکس های تقلبی توجه فرمائید کلمه و واژه CALICYLATE روی باکس تقلبی به غلط  SALICYLATE  مندرج میباشد. روی شیشه ادکلن کوکو شنل دختر خانم آرم کوکو شنل مثل دو سخن C در هم رفته به طور برعکس روی گلو شیشه با دو نوار طلایی رنگ موجود است. در نصیب انتهای شیشه توجه فرمایید که قوس زیر آن متقارن باشد. در رخ صاف نبودن شیشه و انواع در نوشته های روی باکس یا این که بی کیفیت بودن باکس و شیشه آن می شود به تقلبی بودن آن پی پیروزی.

 

صورت شماره ۱۰

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: